Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

❤ Makeup Haul ❤


Hey girls!!!
Επιτέλους είμαι πίσω στον κόσμο του blogging με ενα Haul!!!


Ξεκινάμε μ'ένα κραγιονάκι που είναι δώρο απο την Γερμανία!Είναι ένα ροζ κραγιονάκι με μπλε υποτόνους της εταιρείας Catrice από την σειρά Ultimate Colour και το συγκεκριμένο είναι το 140 Pinker-bell!Μου άρεσε πάρα πολύ!!!


Και το πινελάκι είναι δώρο από την Γερμανία πάλι της εταιρείας Catrice smokey eyes brush, η μία πλευρά είναι για eyeliner ή για να τοποθετούμε σκιά στο κάτω βλέφαρο και η άλλη πλευρά είναι ιδανική για blending.Δηλαδή να σβήνεται όμορφα τις σκιές σας!!Οι τρίχες είναι πολύ μαλακές!!


Μια σκιά απο την εταιρεία Artdeco στο νουμεράκι 28!Την αγαπώ μαζί με την επόμενη που θα σας δείξω!Είναι ενα ροζ-χρυσό χρωματάκι πολυ διακριτικό ομως!Πέρα απο σκια μπορείτε να την χρησιμοποιειται κ σαν highlight οι πιο σκουρόχρωμες επιδερμιδες καθως κ για λάμψη στην εσωτερικη γωνια!!


Αυτη ειναι που σας ελεγα οτι την αγαπησα! Ειναι τα color tattoo απο την Maybelline!Το συγκεκριμενο ειναι στην αποχρωση 70-metallic Pomegranate!Είναι τελειο χρωμα μωβ-καφε χρωματακι και με φορεβη διαρκεια!!Τα θελω ολα τα χρωματα!Επίσης,μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε και για βάση πριν την σκια σας!!


Ενα μολυβάκι χειλιών από την Erre Due το νουμερο 65!Είναι ενα απαλό ροζάκι πιο καθημερινό ειναι αρκετα μαλακό κ με καλη διαρκεια!


Πάλι κραγιονάκι απο την εταιρεία Germaine στην αποχρωση Crazy Fuchsia και ειναι dupe της Mac το Candy Yum Yum!!Moυ άρεσε πάρα πολυ!Ετσι κι αλλιως ηθελα να παρω της Mac αλλα αφου το βρηκα σε μια εξισου καλη και επαγγελματικη εταιρεια ειπα να το δοκιμασω απο αυτην!


Και οι επομενες 2 σκιές μας τις εδωσε δωρο η δασκαλα μας του μακιγιαζ επειδη τελειωσαμε τα μαθηματα!Ειναι απο την εταιρεία phito studios make up απο την σειρα ombretto cotto!Τις εχω δοκιασει μια μονο φορα οποτε δεν εχω ακομη καποια γνωμη!Τα χρώματα παντως μου άρεσαν παρα πολυ!!!Στα αριστερα ειναι το νουμερο 26 και στα δεξια το νουμερο 15!Στο μέλλον εχω σκοπο να σας κανω και μερικα tutorials πείτε μου την γνωμη σας :)


Kαι τέλος ενα βερνικι απο Essie που το έδινε δωρο το περιοδικο Elle.Aυτο που εχω εγω ειναι η αποχρωση Find me an oasis!Tρεξτε να το παρετε εχει υπέροχες αποχρωσεις!!

Αυτα λοιπον απο μενα,θα τα πουμε ξανα!!
ΧΧΧ 

5 σχόλια:

  1. υπέροχα όλα!! ειδικά το βερνίκι θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω!!!σε ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το βερνίκι φαίνεται τέλειο!
    Αν ενδιαφέρεσαι τρέχει ένα giveaway στο blog μου.
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2014/09/2_26.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι φανταστικά όλα!! Ειδικά το χρώμα του βερνικιού! Αν θες μπορείς να επισκεφθείς και το δικό μου blog irenesworld.squarespace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή