Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

❀Artdeco&Castor oil❀


Hey girls!
Πως είστε;;;;Έχουμε χαθεί εεε;; Δεν έχουμε καθόλου χρόνο γι' αυτό και έχουμε ελαττώσει τα ποστ μας!!!!
Ας ξεκινήσουμε....
Πρόσφατα είχα μια άσχημη εμπειρία με τις βλεφαρίδες μου!
Χρησιμοποίησα μια καινούρια μάσκαρα η οποία δεν ξέρω αν έφταιγε απόλυτα ή και ήταν και κάτι άλλο πάντως έχασα μία τουφίτσα από τις βλεφαρίδες στο δεξί μου μάτι!scary eh?
Αγχώθηκα υπερβολικά και η διαφορά ήταν αισθητή, φυσικά δεν ξαναχρησιμοποίησα αυτή τη μάσκαρα και όταν τις έβαφα προσπαθούσα να καλύψω τη διαφορά βάζοντας λιγότερη μάσκαρα στις βλεβαρίδες που ήταν οκ.
Μια ευγενέστατη υπάλληλος στα Galerie de beaute στο  εμπορικό  River west  μου πρότεινε ένα προϊόν της ARTDECO το οποίο θρέφει τις βλεφαρίδες και μου είπε ότι γενικά είναι ένα προϊόν που έχει μεγάλη απήχηση.....για μένα πάντως μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν άγνωστο!
Το προϊόν λέγεται lash growth activator night repair balm,το χρησιμοποιώ μια εβδομάδα τώρα και η διαφορά ειναι αισθητη!!!ω ναι!!!
Το βάζω κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ με ιδιαίτερη έμφαση στις προβληματικές βλεφαρίδες. η χρήση του είναι πανεύκολη, το απλώνω όπως και τη μάσκαρα και δυο στρώσεις είναι υπεραρκετές!
Δεν βαραίνει τις βλεφαρίδες και είναι άοσμο! κοστίζει 13,25 ευρώ.

Επίσης στο φαρμακείο της γειτονίας μου μου πρότειναν το θαυματουργό castor oil το οποίο κοστίζει μόλις 1,20 ευρώ και χρησιμοποιείται σαν θρεπτικό για τις βλεφαρίδες. σε μια μπατονέτα βάζετε μια μικρή ποσότητα και απλώνεται στις φλεβαρίδες. για εμάς που βαφόμαστε συχνά νομίζω είναι ένα must have προϊόν στη συλλογή μας!!
Περιμένω τις δικές σας εμπειρίες από παρόμοια προϊόντα!!
Τα λέμε σε κάποιο άλλο μας ποστ!!!!Mην ξεχνάτε να μας ακολουθείτε και στην σελίδα μας το facebook!!:)
Να περνάτε καλά και καλά καρναβάλια!!!!!!!!
Sylvie&Maria,
xxx

23 σχόλια:

  1. Όντως είναι απαραίτητο ένα τέτοιο προϊόν.. Πολύ καλό που μοιράστηκες μαζί μας αυτήν σου την εμπειρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώώώ πολύυυ ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμο!!!!!
      φιλάκιαααααααα!!!!!!!<3

      Διαγραφή
  2. Τούφα απο τιs βλεφαρίδεs?Ωωωωω Θεέ μου!Θα είχα φρικάρει κανονικά μιλάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε είναι να μη σου τύχει,εγώ να δεις πως είχα φρικάρει!!!!

      Διαγραφή
  3. Χρησιμοποιώ καστορέλαιο και στις βλεφαρίδες και στα φρύδια,και είναι πραγματικά θαυματουργό!Ελπίζω να αποκατασταθούν σύντομα οι βλεφαρίδες σου,πραγματικά τρομακτική εμπειρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι όντως έχω ακούσει πως το χρησιμοποιούν και στα μαλλιά για να μακρύνουν δεν ξέρω κατα πόσο ισχυει βεβαια!Όσο για τις βλεφαρίδες μου είναι ήδη πολυ καλύτερα!Σ' ευχαριστω πολύύύ!!!!

      Διαγραφή
  4. ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ? ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΣΤΟΡΕΛΑΙΟ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ...
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτοιμη ήμουν είχα πάθει σοκ,τώρα είναι πολύ καλύτερα ευτυχώς!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!!! :*

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΟΥ, ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΣΤΟΡΕΛΑΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλεον είναι σε πολύ καλή κατασταση οι βλεφαρίδες μου...ΕΥΤΥΧΩΣ!!!
      Αλλα συνεχίζω να βάζω τα προιοντα!!!
      Χαιρόμαι που σου φάνηκε χρήσιμο το ποστ!!!
      φιλιαααααα!!!!

      Διαγραφή
  6. Κρίμα για το ατυχές γεγονός με τη μάσκαρα. Σου εύχομαι να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο! Πολύ καλό ακούγεται το lash growth activator!! Το καστορέλαιο το έχω κι εγώ και όντως αξίζει!! Φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα σοκαριστεί δεν μου είχε συμβεί ξανά και ευχομαι να μην μου ξανασυμβεί!!
      Και ακούγεται κ είναι!!Στο συνιστώ ανεπιφυλακτα!!!
      φιλακιαααααα!!!! ^_^

      Διαγραφή
  7. You have very amazing blog, dear! Love it! :)
    I hope you wanna follow each other on GFC & Bloglovin. Pls let me know? ;)

    Join my GIVEAWAY for winning $30 Chicnova voucher!
    HERE : sausanhanifah.blogspot.com/search/label/Giveaway

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. nice blog!!
    stop by anytime :)
    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ασχημο το γεγονός με της βλεφαρίδες σου,εύχομαι να φτιάξει σύντομα!
    Καστορέλαιο βάζω και εγώ εδώ και 2 μήνες περίπου και εχω δεί μεγάλη διαφορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς πέρασε και τώρα οι βλεφαρίδες μου είναι σε πολύ καλή κατασταση..παλι καλα γιατι αλλιως δεν ξερω τι θα εκανα!!!
      Θαυματουργο το καστορέλαιο!!!
      φιλακια!!!!:)

      Διαγραφή
  10. good luck me tis vlefarides!!

    http://cocorosiebeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ'ευχαριστω πολυ!!!!Μολις βρω χρόνο θα το κανω!!!! φιλακιαααα!!!!!
    χοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πωπω αυτό με τις βλεφαρίδες θα ήταν μεγάλο σοκ!! Έχω ακούσει κι εγώ τα καλά του καστορέλαιου αλλά ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει!Η τιμή του είναι δελεαστική οπότε σίγουρα θα το δοκιμάσω!!
    Πάντως μην σε στενοχωρεί, είμαι βέβαιη πως σύντομα θα διορθωθεί το θεματάκι με τις βλεφαρίδες!! :)))
    Σε ευχαριστώ πολύ που επισκέφτηκες το blog μου!! Φιλάκιαααα

    http://dresstoexpressyou.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η αληθεια ειναι πως ειχα φρικαρει!!!ευτυχως περασε!!!! :)
      ειναι πολυ καλο το καστορελαιο οχι μονο για τις βλεφαριδες..Μπορει να χρησιμοποιηθει και στα μαλλια αλλα και στα φρυδια για να μεγαλωσουν πιο γρηγορα :)
      Εγω σ ευχαριστω γλυκια μουυυ!!!!!
      Θα τα πουμε ξανα!!!!
      φιλακιααααααααααααααααααααα ^_^ <3

      Διαγραφή